- Lyxiga plagg, men inte på bild ;-)

Jag o dotra tog oss en sväng inom Sporthuset, eller vad det nu heter, och kollade in tygskorna... Eller vad då, de enda vi inte hittade var nog just tygskor, men när man är sådär fullproppad i mat, stinker vitlök som en hel världsdel och bara dummar sig hela tiden, då är absolut bästa tiden att kolla in annat...




Små bäsedojorna jag fastnade för..... är lite gammeldags så jag
är helnöjd med just blå o rosa när det kommer till barnkläder




Den här var svart/vit, kanske lite tuffare trots sina hjärtan?
(livsfarligt läge när dottern kollar in bäbisskor, ska man vara rädd?!)





Instabila skor för över 2 000 :- , inte tusan behöver jag lägga
ut så mycket stålar på att vara vinglig, det är jag ju ändå :-)





Dottern hittade värsta mössan....
japp, enbart VÄRSTA, inget annat!



Blev ingen Odd Molly som följde med hem heller, men i ärlighetens namn,
VAD är det som gör Odd Molly värt sitt pris, har tummat o kollat och ja, gjort
allt förutom provat plaggen, och min direkta reaktion är bara:
- Såååååå överreklamerade plagg..... ingenting att ha ändå!

1 Thalina:

skriven

Ibland är det svårt att köpa skor.För det mesta kommer jag hem utan någonting och fortsätter att gå i de gamla.Ni verkade i alla fall ha roligt i affärerna.Ha en fin dag kram Thalina

2 Monica:

skriven

Ja du..tygskor är snart det enda som finns i affären! Var ut och handlade härom dagen..till och med tygskor(gympa liknande skor)med HÖG klack!! Jag kanske börjar bli gammal...he he he

Önskar dig en skön dag..mågottkram

3 Therese:

skriven

Inne och kikar lite på din blogg :)

Trevlig helg.

4 Erika:

skriven

Oj, de var ju inte alls särskilt dyra. Jag ska ta mig en titt, kardborre is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: