- Liten test-tur i dag!

Vi tog oss en tur uppåt Bodberget, spåret är otroligt värdelöst minst sagt och ja, mycket studsande blev det men det är ju iofs ganska kul så jag klagar väl bara lite sådär.... Solen tittar fram lite nu o då men det är mycket kallare vindar idag och det känns som att det är väderbyte på gång.

Ska promenera en sväng till Harrens Hemslöjd och hälsa på Marie innan vi tassar vidare till svärmora, har fortfarande inte fått veta om vi kan dra iväg i morgon men jag misstänker att det "bara" är att tjata på lite, särbot är en snäll en och en liiiiiiiiten tur kan vi väl göra? Kanske dra en pizza på smarriga pizzerian i Strömsund? ;-



1 purplerain:

skriven

Vi tog en liten tur oxå. Med MC,n. Vägarna är iallafall snöfria.

2 Lindis:

skriven

Oh, vad gotta med pizza =)

Du, tack för ditt inlägg, jag måste erkänna att du skakade om mig lite, säkert bara bra, för så länge jag inte gör något åt detta kommer jag aldrig komma vidare, det vet jag.. Jag ska inte sluta hos M som jag tänkte först, herregud det är ju min mardröm.. Att få tvingas sluta men jag var arg på hennem obefogat dessutom suck,.. Kram

3 Anonym:

skriven

Grattis! Du har vunnit den blåa korsetten. Var god skicka din adress via mail [email protected]



Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: