- Linser någon?

Lagar är ju till för att följas, givetvis och så även urkorkade lagar om recept på linser, recept som inte får vara äldre än ett år gamla för att nya linser ska kunna köpas, men tusan också, minst sagt.........

Ingen som har ett par linser liknande märke Acuvue Advance 8.3/ Eye Q 8.6 i styrka - 5/- 6 att sälja lite lagom svart? I och med att jag ju ska ändra mina mediciner blir en synkoll hos farbror optikern såååå onödig just nu då synen ändras utifrån vilka mediciner man äter och jag behöver verkligen komma åt ett par, kanske två linser i väntan på att allt har hunnit stabilisera sig.... ( 2 X 490:- bara för skojs skull, plus kostnaden för linserna är väl lite onödigt)

Sen måste jag ju ändå dit igen för att kolla vilken syn som blir den aktuella, hoppas givetvis på en mycket, mycket piggare syn med mindre pills och då blir det ju kanske aningen svagare linser :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: