- Let´s talk about sex, säger Natascha Peyre..

Ännu en blondin som bloggar, man kan ju undra varför jag läser alla dessa bloggar som mest irriterar mig, men nu får jag helt o fullt skylla på Bloggkommentatorerna när de så tjusigt guidar mig till Nataschas raffinerade blogg... Eller inte?

Hon lovade nämligen ett inlägg om sex häromdagen, häromdagen är lite knepigt eftersom att hon, o Dhani, om nån nu kommer ihåg en av de där små pluttarna i A-Teens längre? bor ju over there...Man kan säga att det är en viss diff mellan tiderna minst sagt..

Ivf ser det åtminstone ut som att hon försöker få ihop ett mer seriöst blogginlägg med sextips, sanningar som:

4. För att piffa upp oralsexet, kan man köpa glidmedel med olika smak.Själv köpte jag ett med "bubblegum" smak föra veckan......... har inte den skiten försvunnit från marknaden än??? Mer artificiella smaker än dessa "smakförhöjare" får man leta efter, är det ändå inte så att k*k ska smaka just k*k? (OM man nu tvunget måste in med den i munnen alltså... jag är helt övertygad om att hon har sina flesta läsare bland den yngre kategorin tjejer och jaaaaa, vilken bra förebild hon är i allt....)

5..............Men aldrig gå med på något för någon annans skull, det ska vara för att man endast själv vill. Det är absolut inget tråkigt att ha "vanligt sex". Men vad bra att hon upplyser oss om det åtminstone... eller?

6...............Det finns till och med speciella glidmedel med lite bedövning för analsex. ...Jag är för mycket morsa, orkar inte säga nåt annat, ska folk bedöva sig "fläckvis" för att.... hänga med i trenderna!?!

Nä, jag överger henne, håller med bloggkommentatorerna om att det stinker REKLAM och i annat fall, ja, då vet jag alldeles för mycket om ännu en bloggerska........suck...

Vad tror ni, bedövning i gumpen?!



1 Anna:

skriven

Du e för HÄRLIG!!

(...och ett jungfru/lejon in i benmärgen..)

Nu tycker jag inte att du ska gå så hårt åt ungdomarna... Dom GÖR SÅ GOTT DOM KAN!! asg



Kram på dej och ha en UUUUUNDERBAR dag!! ;)

2 Ea:

skriven

Hahaha, ja, ska man verkligen in med något där om det krävs bedövning? SÅ SJUKT ATT JAG DÖR!

3 Monica:

skriven

Ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii...jag dör!!!!! Vad i helvete..ursäkta..blev ju tvungen att kika in hos detta "flickebarn"!!! Förebild NOT!!! Varför ska man behöva informera om att ens behöva BEDÖVA rumpen!??? Kan förstå om det gäller"kånkelbära"..men inte fan ska väl mannen behöva in i SKITHÅLET! Ursäkta mina uttryck..men dum dummare och dummast!

Toppen inlägg! JA JAG ÄR OCKSÅ MYCKET MAMMA!;)Mågottkramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: