- Laglös litentanta..




Sitter här o letar runt bland olika linsförsäljande företag på internet, mitt mål är ett, kanske två par billiga, lämpliga för lite "knöliga" ögon och fukthållande linser... Även om jag nu återgår till full styrka med mina mediciner igen, japp, jag vågade protestera eftersom att jag ju inte ens fixade med att jobba idag... Nån jädra ordning måste det väl vara?! Ok, så även om jag inte helt säkert vet att nåt kommer att hända med mina ögon i den närmsta framtiden, då neurologen också har påsklov minsann, så vill jag komma åt nåt billigt, och slippa en optiker som går helt i spinn då jag inte anser mig ha råd att göra dubbla synundersökningar bara för "skojs" skull... (jag ska göra allt rätt sen, givetvis, men i väntan på farbror doktorn så får det här vara en nödlösning!)

Just nu sitter jag på Nordiclenses men ska även in på Lensway, där brukar jag handla nämligen, och spanar vilt efter mindre förpackningar.... EN jädra tur är att det ju finns en massa bloggare härute på nätet, finns inlägg om allt man kan behöva, som tex mina linsfunderingar, här hemma hos Dexx!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: