- Känner ni igen er?




Nå, hur var egentligen kvällen på puben då? Jo, helt...... ja, onödig kanske man kan säga. Jag är för gammal, ingen ids prata med mig o de stackare som kommer fram biter jag huvet av omgående! Sen att man ALLTID måste ta den där lilla extra, ja, det är lika korkat varje gång, som tur var är det mängden som räknas, jag hivade inte i mig så många och den lilla grunka som blev, ja, den ser ni ju ovan....

En klart övergående effekt btw, blev strax mig själv igen o då, då kunde jag fortsätta att vara otrevlig o dan :-) Precis som det ska vara när litentanta besöker lokaler...
1 Tojjan:

skriven

Oj då. Aj då. Om du bara visste hur bilden och din fråga om hur det var på krogen svider. Jag var ute i fredags, första gången på...typ ever. Och ugga vad jag har mått sedan dess.



Kommer att hoppa in igen hos dig så snart jag hinner. Packar o lastar o lossar...



Kramar Tojjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: