- Jaha ja

När två datasnillen slår sina huvuden ihop och konstaterar att

-JA, musjäveln har gått sönder, vad kan gå fel då????

Jo, det mesta verkar det som, minst sagt.... Här sitter jag nu ivf, med en ny mus.......en sån jättebra Microsoft IntelliMouse... Top Notch. bäst helt enkelt...






Så här sitter jag, förbannad, några hundra fattigare och storjävla irriterad.......

Men, jag kan ju blogga ivf :-)
Inget ont som inte har nåt gott med sig,
visst är det så man säger?

(för ända in i helvete....)


O förresten, tror ni att stackaren från Telia ville prata med mig
när jag mer eller mindre hysteriskt fräste att jag satt här jag,
förbannat förbannad över jävla datorer.....hehe!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: