- Jag sväller, alltså är jag!

Vet inte om jag ska gotta mig i det här eller inte, vara tyst o smaska bakom stängda dörrar eller gapa ut det till hela stooooora bloggnet?

Men kör i vind, hej o hå jungman Jansson o här ror vi så det ryker, ungefär alltså!

Numer kan en viss litentanta äta, o då menar jag äta precis vad som helst!! Nästan.... men alldeles precis hur jädra mycket som helst för att en viss eufori ska väckas och magar ska fylla med godsaker igen, helt otroligt underbart är det och jag kör helt enkelt så att det ryker så länge linan håller..... (ska jag sluta fjanta runt och säga vad det hela handlar om istället kanske?)





Jag pratar om Delicatos ypperligt delikata biskvier minsann!
Här kan vilken känslig mage som helst fyllas med smöriga,
smetiga och inte att förglömma onyttiga biskvier!

Så mina tidigare i-landproblem med sladdiga sladdlösa möss
och jädrigt korkade arbetsledare,
de ligger helt i lä för här är bara jag hemma
o jag, jag har hela 4 st såna dära jag!

Smaskigt är bara förnamnet,
o om magen skulle börja bråka?
Här fises hur mycket man vill för
är man ensammen så är man ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: