- Jag o Pernilla o Carina

På grund utav brist av roligheter i mitt liv sätter jag mig helt enkelt och tittar på världens bästa program, eller vad nu alla bloggare har kallat det, Berg flyttar in. Eftersom att jag aldrig....hmmmmm, läst Pernillas blogg..... och inte är nyfiken på hur det egentligen ser ut där hemma i det stoooora, stora huset så måste jag ju bara kolla in programmet!

Har ni också missat kvällens stora premiär så kan ni kolla in den här, Berg flyttar in hos Pernilla, man kan ju alltid spola framåt för det är ju egentligen bara tårarna jag vill åt, Pernillas tårar när Carina frågar om hon är singel alltså..... så snäll och ickebitter är jag.... haha!

Hoppas ni har haft lite mer ös under fredagen än jag, fast å andra sidan, Så ska det låta var ju helt ok, jag äääälskar Sara, också......;-)




Kategori: TV
1 Anna:

skriven

Jag tycker Carina Berg är för jädra härlig!!

Lyssnar på Mixmegapol och "Äntligen helg med Breitholtz och Berg" varje lördagsmorgon kl.10... :)

Hon var borta ett tag för att spela in ovanstående program och då märktes det VERKLIGEN att det är HON som GÖR hela programmet med sina snabba kommentarer... :)

2 Lindis:

skriven

Ja, det var rockigt värre, underbart!!!!

DU, TACK och fan jag älskar dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: