- Jag mötte Lassie!!



Jag mötte Plague minsann!! Vet ni inte vem jag pratar om, alltså hallå, Tomas Köhler heter killen och är ju bara ett år äldre än mig, en Ume-bo i förskingringen eller vad säger man? En storebrorsa till en gammal kompis till mig, en riktig skådis och banne mig sa jag inte Hej t.o.m! :-)

Ok, ska jag förklara vem/vad Plague är då, för er som har sett Män som hatar kvinnor så är det ganska enkelt, ni känner säkert igen honom på bilden ovan, han var ju självaste data-hackern i filmen! (numer är han både en massa mindre och såg helt klart väldigt mycket fräschare ut än i sin roll)

Så grattis till litentanta, hur har ni det med era "Jag mötte Lassie"-upplevelser? Vad kan ni kontra med god vänner?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: