- Jag kan INTE!!!!!!!!!

Samtidigt som att jag är jädrigt stolt över att min stenade, hjärndöda skalle faktiskt fattar lite, svär jag ve o förbannelse över hur jädra lite den tar in ändå......

Jag ska ju bara göra om lite på bloggen, bara testa o leka lite och banne mig om det inte är som ett projekt helt i stil med Panama-kanalen eller varför inte ett Concorde-bygge?!?!?

Herregud o ve och förbannelse, här händer inte mycket ikväll, förutom att jag sabbar, blandar ihop koder och strular rent allmänt... Ni får tänka så att hon har ju ivf ambitionen, eller hur? Bjussa på lite förstående och tålamod, tänka lite som att ja, ja, hon kallar ju sig litentanta och det måste ju finnas nån anledning till det, eller hur? (le o garva arslet av er bakom ryggen på mig, jag bjuder på det, om ni inte driver med mig tillbaka? haha!... eller mer som Alex brukar betona dessa löjliga nätgarv HA HA HA, med en smått hysterisk underton............)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: