- Jag ÄLSKAR Bob Hansson!!

Nu har jag sett, lyssnat och häpnats över den här mannen än en gång, konsten att punktera Grillad, skickligheten i att hylla människan Gudrun Schyman..... Har ni missat programmet så se det på Play på svt när ni har möjlighet, synd som tusan att han var före min andre favorit, Kristoffer Appelqvist, men ändå....

Bob Hansson är mannen jag avgudar, dock skulle jag bli totalt vansinnig om jag ens skulle vara i närheten av ett förhållande med honom........huvva vilken sörakuse, men ändå, vilken människa!

Men nu, nu har ju Gudrun avslutat programmet med glans! Vet inte vem jag ska hylla mest, hon samlade massvis med poäng och ja, om man ska välja ut en av alla hennes talanger så väljer jag retoriker, hon är en gudabenådad talare och det är bra med knorrar i vad hon delar ut, Grillad blir kvällens bonus-tv BARA för att sågningarna var så grymma!


Kategori: TV
1 Anna:

skriven

Åh, just det ja...

Eftersom Blåkulla bara ligger ett stenkast bort, så tar jag det säkra före det osäkra och ringer taxi, istället för att riskera att krocka med kvasten... (hihi)

Bodde du här hade du förstått skämtet, för Blåkulla e en stadsdel där jag bor.. ;)

Kram vännen!

2 Magnus:

skriven

Jag såg oxå grillad, för första gången! Det var ju helt ok. Hade laddat med en massa Appelqvist på Youtube :) Ha det gott i fjälla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: