- Förresten

Att jag är såhär tyst och bara inte får tummen ur, det är enkelt, helt enkelt, för min trut har gått i 180 sen särbot klev in i fredags! Jag som trivs så bra här hemma i min självsamhet, fast ibland är det tydligen sååå mycket mer bekvämt med nån att babbla med, 24/7 liksom.....

Jag har ju redan avhandlat hemska dödsfall i Gällivare tex, två unga människor, 20-års åldern, som hittats döda inom samma dygn..... Jag hade redan analyserat klart dessa två och kommit fram till att det måste handla om droger på något sätt, och ja, nog verkar Aftonbladet tycka likadant... (vilket iofs inte är ovanligt, det tragiska är väl att det händer och sen kan vi ju lämna kvälls/tabloid-pressen därhän...)...konstigt däremot är väl att i Aftonbladet så lever pojken forftfarande... För att i samma sekund redan vara död i Expressen...

Men grejen är ju den att allt sånt här svammel avhandlas rent verbalt, möjligt är, rättning en klar och mest trolig möjlighet är att jag får min dagliga genomgång av allt sånt här direkt med ett särbo vilket ju då gör att ni slipper det, bra eller anus? Kan nog vara likaså bra misstänker jag eftersom att jag oftast ändå inte har nån sån där magisk röd tråd i mina inlägg..

Nu ska vi röka, tjoho!






(Vill du läsa mer om DXM så har narkotikapolisen en sida, läs här, wikipedia, Drugsmart)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: