- Fördelen med slöööööö uppkoppling

är att man kan sitta på nätet och lyssna efter Feedjit-blippen.... nu hör jag ju när varenda en tittar in hos mig och hinner lugnt med att titta på varifrån de kommer, och hur....

Nån från Tystberga tittade just in, spännande, för från Tysberga kommer nämligen min pappa, Bengt-Olof Karlsson, även farfar, Spel-Arvid Karlsson har ju bott där och ja...lite spännande blir det, men inget den personen som tittade in och sökte på "litentanta" på google kommer att hinna se

Men hursom helst, hej på dig, där har jag släkt minsann! Kul att du är inne hos mig och tittar :-)

1 Jag:

skriven

Vad är en Feedjit-blippen?? De är något jag missat!!!

2 Anna:

skriven

Hihi!

Kanske var det någon som var inne hos dej och "släktforskade"... ;)

Så'na har jag ju haft hos mej också, men dom var ju dessutom lite "högljudda"... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: