- För trött för att orka liksom

Är inte direkt mest nöjd över de bilder jag tog nu under bya-vistelsen... Har ju mitt favoritobjekt, eller nä Myhsan, ett av mina två favoritobjekt förevigat och det blev så anonymt att jag hänger ut honom här.... (bilder på mig själv? joooooooo, likblek i värsta solen...nääää, de är redan kastade från datorn.... )




Det här är fågelholken uppe vid Nisses boa





Man får inte ut ett särbo nånstans utan hans älskade cigg ;-)

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng, har ju nya boken, Svensk Maffia att läsa igenom,
väldigt intressant men samtidigt skrämmande läsning....

Go natt på er,
i morgon är det låssasjobbs-
dags igen så zzzzzzzznark
(är väl tanken ivf....)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: