- Eddie Izzard i Top Gear!

Jag är både en bilnörd, ett stort fan av engelska bilprogrammet Top Gear och min lilla transa-favvo Eddie och så det här var en härlig upptäckt på youtube för mig!

Ni missar väl inte Eddie´s egen definition av sig själv:
-I´m a completely boy/boy/girl/actionracer......

Här är det den obligatoriska intervjun för att sen avsluta med ett race, som f.ö Eddie har stooooora problem med då han ju lyckas bli åksjuk av sin egen körning....





(ett special-inlägg bara för särbot o mig själv!)



1 Anonym:

skriven

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: