- Dagens smask!


(bild lånad från Tofuline)




För att undvika samma prekära situation som härom natten..... krånglande mage sent,
sent och tusentals toabesök när jag egentligen lika gärna sovit så gott
.... så valde jag
att smaska i mig gottat redan nu!

Och eftersom att jag ju ständigt håller mig uppdaterad vad gäller Erika, hon som e vilse
i Villis ni vet? så vill jag också hissa, eller dissa en grejja!

Först kommer en stenhård,nästintill pungsparksinriktad DISS mot Coop Forum dock,
varför har ni ingen Oatleys havreglass?!?! Hur ska en laktosintolerant litentanta över-
leva då har ni tänkt???

O sen till själva produkten, Tofulines Choklad...... Nja...njae..... njäää, nä fan, det blir en
diss måste jag säga! Smakar en himla massa choklad, men det kan jag snabbt fixa till
själv med en ytterst simpel chokladsås, och själva glassen är minst lika äcklig som den
alltid har varit.....

DISS för Tofuline Choklad alltså.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: