- Blondinbella hackad?

Enligt Spotlife själv "utsattes Spotlife´s serverpark för ett större sabotage natten mot fredagen den 3/4-09" MEN i nästa sekund ser jag ju artikeln i Expressen.... hmmmmm, vem ska man tro?


"På fredag släcks Blondinbellas blogg. Om inte Spotlife, där Isabella "Blondinbella" Löwngrip, bloggar och hennes pappa är styrelseordförande, betalar ersättning till bloggjätten Blogg.se.
- Vi kommer att stänga av samtliga Spotlifes bloggar, inklusive Blondinbella, säger Blogg.se:s grundare Roland Karlsson".


Läs mer i Expressen och kom till er egen slutsats...

Pappa Rydberg, som han fortfarande heter eftersom han inte bytt efternamn, säger såhär i Aftonbladet:

" Sveriges största modeblogg ligger nere sedan tre-tiden i natt.

- Jag fick reda på det för bara några timmar sedan men jag bekräfta att vi har blivit utsatta för en attack.

Enligt Per Rydberg har totalt har omkring 40 bloggar drabbats av hackerattacken."

Hela artikeln i Aftonbladet

Nå ja, så kan det gå.... jag tillhör ju garanterat den delen av befolkningen som definitivt INTE sörjer en sån skitsak, kanske borde jag istället tacka ev. hackers, eller som jag är mer benägen att tro, Roland Karlsson, Blogg.se: grundare.




Hur är det nu förresten, visst har ni varit inne på en verkligt VIKTIG sida idag,
 givit erat bidrag till 
För döda mammors barn, till minne av Sabina Najjar?




Klicka på  fina Sabina med sina döttrar
eller länken här, Cancerfonden för en
enkel väg att hjälpa till med forskningen
kring och mot cancer!


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: