- Auktionsgalna tanten :-)



Så, när jag drar iväg och shoppar, då blir det gamla dataspel eller kanske böcker, där har ni mig :-) Dagens flipp, eller flopp, återstår att se, blev Civilization IV med två expansioner (säljarens ord), så nu blir det till att invänta posten, jag vill spela ju!

(och jag är medveten om att spelen kom 2005, men nu talar vi ekonomishopping, sånt som en litentanta gillar, här får jag hela rubbet för 87:-, skulle jag handlat från ginza hade det kostat mig 99+267+nåt mer... alltså långt över 300 spänn!)



1 jeanette:

skriven

kul att se att det finns fler spelande "tanter" ute i sverige... har själv varit insnöad på Doom och halo2 i parti och minut...

ha en bra dag!

2 Myh:

skriven

Tyck att du förtjäna de iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: