- Att dra upp sina mungipor

Och nu sitter jag här och är alldeles ypperligt ytlig, särbots hemska laptop med sin blanka skärm fungerar ju nämligen som en spegel mellan varven, inte klokt vilken surkart jag ser ut som numer! Det hänger och drar nedåt, konkurrerar starkt med andra hängande och söderut-pekande kroppsdelar på min kropp... önskar bara att skärpan som finns i mina rynkor kring ögonbrynen och runt munnen kunnat hitta av de "andra" delarna också....

Antar att det är därför jag blir så fascinerad av spel som The Sims och SL, man får byta ut sina kroppsdrag, man kan göra sig själv hur jädra snygg som helst, eller om man vill göra sig än fulare....är ju ett alternativ som inte lockar lika mycket... Är man fåfäng mitt i alltihopa trots allt?

 Jag, med ivrig påhejning av särbo, gjorde ju en ny version av mig på SL.... Hon blev helt tvärtom liksom, kortbent, kobent (jag för jag har ju spikraka ben själv och är tämligen stolt över att åtminstone behålla EN del av verkligheten i spelet..... lät fegt va?) stor.... alltså stor som i väldigt stoooor och väck med hals och korta armar och ja, jag tror ni kan förstå hur jag tänkte?

Grejen var bara den att sen blev den "nya" kroppen sparad.... jag pajjade min oerhört noggrant storbystade, getingmidjade, långbenta, vanvettigt tjusiga spelare och vips satt jag där med "bara" en ....vanlig en....  Så jag var tvungen att göra om allt igen, för inte tusan ville jag ha den där sura rultiga saken, "min" ordinarie tjeja har tom ett leende, ett sånt som jag aldrig haft utan min mun drar ju som sagt var nedåt... Sen är jag ju lika sur och tjurskallig om nån envisas med att komma och prata med mig ändå, oavsett om det är låssas-jag eller den riktiga litentanta, antar att det är skallen som ska bytas ut ändå.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: