- Atchoooooo!




Kollar in vädret inför ev. helg uppe i Lappmarken.... Prognosen blandad med min andra månatliga förkylning gör mig väl kanske inte allra som mest positiv precis.... Hade varit för underbart om det bara varit solar antar jag, underbart är aldrig fel men samtidigt är man ju lite av en stoooooooor pessimist själv, det här ser mer april och påsk-igt ut...

Har ivf, återigen, ändrat Telia-räkningarna för hemtelefonen till månadsfaktura, mer stolt över att jag äntligen fick tummen ur och la in bredbandet som autogiro... Hur smart är det att ligga ute med en 39:-/mån bara på den eviga fakturerings-kostnaden? Nu har de ju kommit ner i den utlovade 169:-/mån igen, mycket bättre pris!

*snörvel*
1 gladulle:

skriven

prosit:)

Ser inte ut att bli nått bättre väder dit vi ska heller, så det blir att packa storväskan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: