utmaning...hmm



antar Lindas utmaning och ger er därför:


10 saker som du kanske inte visste om mig

Jag har bara ökat nästan 30 kg sen jag var 22 (!?!?!?!?!)    

Äter jag gräddglass vill ni inte ens befinna er i samma världsdel som mig... laktosöverjädrakänslig...

Brukade som regel alltid lifta när jag skulle ta mig nånstans förr om åren....

Har världens snabbast växande hår i armhålorna (ivf Sveriges?)

Åkte på charter fortfarande iförd långkallingar, plockade inte av mig dem förräns jag köpte nya brallor där (aha...var alltså mycket yngre och lättare på den tiden haha!)

Är världens sämsta förorare, garanterat (eller...hmmm, kanske dottern är nästan lika kass?) 

Älskar dr Tony Hill (var tog den serien vägen?)

Är livrädd för isar ( tack kära Robert för den turen på dubbell-isen för sisådär 100 år sen....)

Kan absolut inte hantera pengar (vilka pengar?!)

Är en sann djurvän (om man med det menar MATAR alla djur feta?)


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: