Första försöket, nästan... men nu jädrar!



så där

nu börjar hela äventyret
jag ska skriva en alldeles egen blogg
en där jag ska rymma både tankar
och reflektioner
reaktioner och insinuationer...
förhoppningar och realisationer

allt ska jag rymma här och allt
ska jag försöka dela med
mig av
för även om jag inte lever
det gängse livet
där jobb o slit är en stor
del av vardagen
så finns där ju en annan
sorts vardag
den som är min o många
andras verklighet

dit in bjuder jag dig
om du vill

bara jag lär mig att
skriva ........
1 Anonym:

skriven

Så kul att du nu kommer igång...... har väntat så på detta.......

Lycka till!

2 Carin:

skriven

Så jättefint och spännande. Väntar med spänning på vad som kommer att finnas i din nya blogg.... Säger som föregående lycka till!!!!

3 Lindis:

skriven

Tack för att du vill bjuda in oss =) Ska med spänning följa din blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: