Snart är är skotersäsongen här ...






snart är skotersäsongen igång igen, blir lite krångligare att ta sig ut i år än de senaste åren men bara jag kan hitta mina bilder så kommer inspirationen att flöda igen.... inte många som har en egen skoterled på gården....eller hade.... men bara säbot får ihop maskinerna så kommer jag.... LOVAR (så, ifall du läste det här.... jag kommer, bara jag har nåt vettigt att köra.... o ja, moppen, lillskiten, går ju att köra med...men den är väl liiiiiiite långsam kanske?)

nu måste jag tillbaka till Wild & Crazy Coconut......... iiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaah!

1 Lindis:

skriven

Jag saknar att köra skoter.. kramen, vackert foto!

2 Myh:

skriven

jag vill köra skoter =D

3 litentanta:

skriven

blir så ledsen... vet inte alls vara alla fina bilderna från i vintras är... :-( fjället o alla mysiga bilderna från skoterlederna...



kramen på er förresten ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: