ungdomsledare....


vi har väl ganska mycket temperament inom familjen.... jag har varit hetare än vad jag är numera, kanske åldern som rör till det hela o lugnar ner en, kanske inte..... ? hittade en liten (hmmmm?) notis i tidningen idag och eftersom att jag ju inte har nån bättre koll på det här än vad jag just läste ska jag väl vare sig döma eller fria....

det jag kan känna däremot är väl den "lilla" saken att har man väl tagit på sig att jobba med ungdomar, då måste man ha lite bättre strategier än just den här kanske?  jag drog 16-åringen i jackan....

*snörvlar mig vidare genom dagens stoooooora nyheter*
1 mamma:

skriven

Ja det var ingen bra reaktion tycker inte jag heller. Aja baja så gör man verkligen inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: