Sjuk o eländig, båda två....



inte nog med att jag känner mig som en säck potatis, nu verkar nätet vara minst lika utslaget så kanske, kanske kommer jag i säng i tid ikväll.... är många nätter sen jag somnade före 3-snåret och jag är allt bra hängig.... fortsätter nerbäddad i soffan o inväntar ev trötthet, då blir det en tvärrusning mot sängen (madrassen) o natti natti!

(hoppas jag ivf....)
fast nu sa dottern att det inte alls var nåt strul m datorn...hmm, jag tänker låtsas som det ändå jag, vila är bra när snoret rinner, eller hur?

1 mamma:

skriven

Oj så du har blivit förkyld, stackars dej jag måste nog ringa och höra hur du mår innan du somnar. Inge kul alls att vara förkyld då mår man faktiskt riktigt mosigt, inte sjuk inte frisk, bara usch.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: