så himla trött jag blev...

måste krypa till soffan, ögonen faller ihop hela tiden...väldigt mysko för att vara mig....? fast först måste jag skaka loss en slant till snus, väldigt viktig med en dosa Grov Portion White...livsnödvändigt rent utav... så, ut på promenad med alla ton sopor, sophanteringen gör att man får mer sopor än tidigare känns det som... många påsar vareviga gång, men kanske gör man nån nytta för naturen...är lite tveksam dock... o sen måste jag bara få berömma dig Annika, du som sitter i Umeå och är så trevlig och full av medkänsla o vettigt tänk! tack vare dig slipper jag oroa mig just nu ivf, oroa er inte, elpengarna kommer att rassla in bara jag kommer åt några först! UPPRYCKNING marsch ! ut i kylan o halkan adios!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: