på tal om musik



finns inget som klår youtube om man sitter ett par stycken, spelar väl ingen roll
om man sitter bredvid varandra eller på var ände av en lina, men om man
som jag bara sitter o dumsurfar om nätterna.... då gillar jag faktiskt Jango..
samma sak som de andra "skapa dig en egen kanal att lyssna på vad du vill"-
sidorna antar jag, bara det att jag hittade det av en tillfällighet och att det var
hur enkelt som helst att göra sin lista

det som är synd är väl kanske att jag formligen dränks i Ted Gärdestads ALLA
låtar, för att sortera mer i vilka av hanses låtar jag vill lyssna på måste jag nämligen
kolla av o klicka för om jag vill höra mer, ÄNNU mer eller bara slippa skiten..
(o det ids jag ju givetvis inte...)

men annars så är det helt ok, o att jag ens skulle testa spotify (Linda Skugges favvo)
är helt omöjligt, är det nån jag inte tål så är det just hon som toppar min Hata bloggare-
lista  !!
1 Lindis:

skriven

Jag funderar på att ha en tävling med men ska tänka lite mer på den saken =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: