på tal om min epilepsi....



har hittat en blogg av en kille med epilepsi... alltså, inte en epileptiker eller nån annan diagnos-iker utan av en kille som haft viss otur i livets lotteri.. jag skulle vilja kalla det en jädra massa otur, men han lyckas alltid hitta nån positiv knorr i det hela som jag avundas honom för, mycket tar mig friheten att länka till honom, tycker att han i så mångt o mycket har en massa att lära mig själv och hoppas att nån annan också kan känna likadant kanske?

På turné med livet

titta in o begrunda "hjärna" det här inlägget, Vågar du göra något?


hittade lite fler bloggar om nån är intresserad, fler människor än man
tror dras med det här handikappet..

Sandra

Mitt liv, inte svårare än så

EN pappas plats i rymden

själv väljer jag mer eller mindre att inte skriva om min epilepsi, kan säga att jag f.n äter två olika antiepileptika, Trileptal och Fenantoin, och mår faktiskt riktigt bra! har hoppat runt i snart 5 år med många medicinbyten och en himla massa olika mer eller mindre vidriga biverkningar.... just nu verkar jag äta mindre, äntligen!, håret lossnar fortfarande o hjärnan är väl inte helt i topptripp MEN det här är det bästa jag har mått hittills o i väntan på det ultimata botemedlet kan man nog säga att jag är nöjd...inte extatisk överlycklig kanhända men ok...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: