ok, ett försök till!



alltså en sak har jag ju förstått, om jag tvunget ska blogga så måste man ju ha ett liv,  i den mening att man gör en massa saker, att man liksom hänger med! det kanske jag ska förklara att jag INTE gör...  en massa saker o definitivt INTE hänger med, ok? bara utifall att nån eventuellt skulle läsa här o bli frustrerad över avsaknaden av läckra "måste ha"- bilder och "ska göra" o "har gjort"-inlägg

jag hänger med i en hel massa, men mestadels gamla saker, gamla nyheter och framförallt gamla kläder! vore jag lite smart skulle jag kanske säga att jag kör "vintage"-looken..... har ju uppmärksammat att heltaskiga inredningsprylar och plastiga pastellfärgade pryttlar kallas allt från "kitch" till bara vintage...sånt som jag hade tonvis av i min första lägenhet alltså.... vintage...pyttsan!

skulle ju kunna beskriva veckans händelser i mitt liv men herregud, det är inte så mycket som snurrar kring mig nuförtiden, att inte jobba och inte ha pengar på hög att bränna planlöst minimerar liksom de där intressanta inläggen, o tro nu inte att jag är bitter, långt ifrån bitter är jag! jag är liksom mer anpassningsbar, nu, de sista åren, då har inte jobb varit en möjlighet - mindre inkomst (helt logiskt, inga klagomål där heller)! - mindre parrrrrrty o röj o semestrar - mindre input från "utsidan" liksom...

men så är det, den dagen jag har massa kul att göra, ett fullspäckat liv, som nästan alla bloggare verkar ha, då kommer jag inte heller att sitta o knappra på här hemma vid datorn, DÅ ska jag leva, inte läsa om alla andras liv, hur låter det?


här kommer några exempel på hur ett liv kan te sig, det var då, nu är jag ju tillbaka i
stan igen, men alldeles nyss var det mer såhär:





här pågår full jakt på gula kantareller, i blåst o duggregn,
Borgafjäll  -07





annars hittade man nog mig o killen nere vid ljuvliga ån,
samma höst (därav strumplöst!)





o här har många, många timmar spenderats i jakt
på den stöööörsta firren!


1 Lindis:

skriven

Vilka härliga bilder, nej när jag får mig ett liv då blir det mindre dator för mig med.. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: