o såhär "är" mitt särbo




vi är tråkiga bägge två, medges gärna o villigt, men vi har ju suttit o kollat in Wallander, lite väl givet slut, som alltid, men nu sitter vi här igen, vid datorerna...... o jag surfar runt, som vanligt.....han? ja, han gillar ju sitt OpenOffice kan man säga, kunde bli Linux ansikte utåt minst sagt, och skapar sina mästerverk och storverk till både verkstad och hem

men just ikväll bidde det en ritning på oss själva skulle man kunna säga, en ganska odetaljerad, vilket en som inte idats städa på länge är vääääääldigt tacksam för, men såhär ser det ut i mitt sovrum..... jag vid skrivbordet, han ett par cm ifrån, nästan ivf.... jag på min sköna stol och han på en ostoppad trästol..... :-)

men återigen, han är ung, han tål det, o hur sitter man egentligen skräddare på en smal trästol utan att man halkar av? just det, det går inte, därför behåller jag min sköna stol och han får väl sitta där o .....plågas ;-)


1 Lindis:

skriven

Hahahaha =)

SV: Norska robinson följer jag hihihihi

Kram!

2 litentanta:

skriven

verkar som att Vilhelmina-bruden ska leda svenska

Robinson, inte för att jag är sån fan av blonda

"bimbos" men hon gillar ju vildmarken o djur o allt

sånt, känns ivf som att jag kommer att titta!



kramis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: