nog är det sorgligt?



bor ju i en mindre stad, eller förresten, kanske Umeå klassas som en lite större numera? vi ligger ju över 100 tusen innevånare numera så jag ändrar mig, förut bodde jag i en mindre by...... för ett invånarantal under 100, kanske ända ner mot 50 i själva byn måste ju ivf klassas som mindre?

hursomhelst, i efterdyningarna av alla hemska barnamord som varit så är det ju helt klart att föräldrar reagerar när det uppdagas att vi har fått en egen idiot här i stan som hänger kring skolorna o försöker få in ungarna i bilen!!!

Fler barn antastade, VK 14/11

känner mig underligt trygg själv dock, antingen har min dotter lurat mig helt eller så är hon faktiskt en sån lugn o försiktig 16-åring som hon säger, den tiden att hon skulle kunna luras in i en bil av en "snusk-gubbe" är ju äntligen förbi.... skönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: