me love Maz Jobrani!!!


är en hängiven stand up-fantast, har aldrig lyckats ta mig iväg till nån "riktig" show men passa på att njuta när det är på tv, som i lördags tex, missade dock det mesta i lördags då svt ju körde nåt humor tema MEN Axes of eviel missade jag inte!

min största favorit var nog Maz Jobrani, iraniern, kanske för att jag träffat o lärt känna fler iranier än araber, kanske "bara"
för att? satte mig ivf ikväll o letade runt på youtube o har suttit här o garvat käken ur led nästintill :-D  behöver du en upp-ryckare så kolla in det som följer


 

fortsättningen kommer här, visst är han underbar?
vi måste kunna skämta om all vår noja och skräck i världen
annars tar ju det "onda" över!

 

hoppas ni fick er ett härligt skratt i novembermörkret,
blir ni mer nyfikna så titta gärna in på hans sida Maz Jobrani
1 Mais oui:

skriven

Det här såg jag också. Riktigt kul!

2 virpi:

skriven

Störthärlig snubbe!

Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: