Läckberg eller Marklund?

har varit ner en sväng på stan, blev en ganska så kort en eftersom att jag ju inte direkt är den som gillar att strosa omkring o fönstershoppa, inte blir det så mycket roligare när man trampar på själv heller.... fast jag är nog som vilken "karl" som helst, ge mig ett mål, en anledning så orienterar jag mig fram dit, utför vad som krävs för att snarast avlägsna mig igen..... (så tanta som jag är haha!)

lånade på mig lite böcker Camilla Läckbergs "Stenhuggaren" och Liza Marklunds "livstid", vem tycker ni är bäst av dessa två svenska deckartjejer? har hittills inte läst mycket av dessa men gillar själva deckar-genren, lättläst och har man tur lite spänning med i det hela!


    eller kanske?     



smög med mig "Recept för ett lyckat äktenskap" av Kate Kerrigan också , men mest för att jag gillade titeln skarpt.... finns inget ställe jag får sån total blackout som på bibblan nämligen...


1 Lindis:

skriven

Jag läste en otryggare kan ingen vara, ja vad säger man ........ så hemskt gripande.. kram

2 litentanta:

skriven

ska föröska lägga mig i tid o börja läsa en skvätt i kväll tänkte jag, ja, drömma kan man ju :-)



kramen baka vännen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: