Katrin Zytomierska



www.dn.se/content/1/c6/67/42/60/katrin.jpg
bild lånad från dn


jag började läsa bloggar tidigt, hann plöja igenom de där "fjortisbloggarna" som Blondinbella, som f.ö skrivit ett debattinlägg i Expressen  idag där hon utmanar Janne Josefsson och ifrågasätter hans lämplighet som programledare till "Debatt" i Svt..... hela vägen via allt från våra unga mammor , rara Kenza och otroligt korkade Kissie och till sist via Alex blogg för att slutligen hamna hos Katrin då, Zytomierska alltså  *pustar ut*.....

Katrin fick ju en ganska bra start i bloggandet då hennes fd make, Alex Schulman, satt med Sveriges största blogg, han är proffsig på att skriva, tämligen vass men samtidigt jävligt rolig.... Katrin rusade iväg och tävlade mot sig själv, och säkert maken, i att skriva mest, mest text men även mest svulstiga texter... jag som ju har följt hennes bloggande sitter därför helt lugnt och bara "tittar på" när all medicirkus startade kring henne iom att hon fick det där jobbet som programledare på IdolEftersnack.... För mig är det inte alls konstigt att hon drar iväg och säger sina kommentarer om att nån ser bögig ut, Alice med aitt "knulla mig" i pannan...herregud alltså, det är ju själva essensen av hur Katrin skriver och pratar....  (och för er som känner mig, vsst låter det lite grann som undertecknad?)

men dagens blogg var lite tråkig...... om det stämmer vad hon nu skriver om Cecilia Hagen alltså.... man vet som sagt var aldrig riktigt säkert i bloggarnas värld...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: