idag är det snöigt och dant ...




idag är det vinter, fast inte som på fjället här förra vintern..... men lite snö och mycket storm har vi haft i natt, har jobbat så hårt med min lilla, lilla värdelös sop från Rusta för att få hyfsat rent i trappen upp till lägenheten...
men återigen, inte tusan är det som "riktig" vinter direkt :-)

måste ta itu m städning nu, och njuta över att jag nu hyr mitt boende, var inte så mycket svårare att få sin tvättmaskin lagad än att tjurigt fortsätta o ringa vaktmästaren tills han väl svarade, konstatera att maskinen ändå skulle bytas ut och sen

1 Lindis:

skriven

Vi har ingen vinter ännu.... KRAMAR!

2 litentanta:

skriven

det är ju för att du bor sååååå fel liksom ;-)

häruppe, på "andra sidan" liksom, här öser

vintern ner!



kramen



3 virpi:

skriven

Åh,vad fint!

men jag gillar värmen mer.:)

//Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: