Hur snäll är DU?




sitter o funderar över vad snällhet egentligen är, hur ska man vara för att vara snäll o mot vem är det viktigast att vara snäll, andra eller sig själv? letar lite på nätet och hittar ett test på expressen, är du nyfiken över att se hur du själv är så varsågod att testa



själv fick jag det här resultatet, vad säger det om mig? ( o förresten, hur får man "rätt" svar i ett sånt här test...)

"Du fick 9 rätt av 17 möjliga

Grattis! Du lyckas ofta omsätta din vilja att göra rätt i goda handlingar!"


jag har ju "begåvats" med en ..... vill ju inte skriva, sjukdom, känner det väl mer som en defekt, jag har ju epilepsin vilket mer o mer lär mig att man måste lyssna på sig själv för annars blir det "fel".... så nånstans genom det hela kanske det finns en vettig mening, jag ska vara snällare med mig själv så är min kropp, skalle, snäll tillbaka....

men om det nu är nån som känner för att kommentera o säga hur NI resonerar och gör så varmt välkomna, vad ska man prioritera för att hela maskineriet ska funka? ska familjen sättas i första hand, många att vara snälla mot då, jobbet?, blir ju ingen direkt snällhet av det, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: