gomorron......

hade en hel tid som skulle passas i dag, halv tio skulle jag vara på ett visst ställe..... dessvärre var klockan 5 sista gången jag tittade upp från mitt korsordslösande i sänghalmen, att hoppas på att jag skulle ta mig upp ur sängen tills 8 kändes kanske lite långsökt... men 29 minuter över 9 var jag klarvaken istället, tror att jag hann avboka precis minuten före jag skulle ha klivit in på rummet.... tror jag ivf.....

ska försöka ta mig om apoteket idag, nya aniktscremer åt dotterns hemska eksemtorra hy och lite annat gott o blandat, o nu måste jag stressa för modern kommer strax efter sina middags-formar, dem som jag skulle ha levererat i förmiddags....
1 Lindis:

skriven

Hoppas din dag blir bra!! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: