Garn?



sovit lite väl länge, men det kan ju hänga ihop med att klockan nog vara närmre halv 5 när jag somnade, min dygnsrytm är ju som den är..... ska iväg en kortis m kompis, ner på stan o kolla garn?! sista man trodde om mig kanhända? nå ja, hittade en glömd hundralapp, Treo är inte helt fel nångång.... snorskallehuvvevärken råder här hos mig nämligen..



1 Mamma:

skriven

Det låter ju jättetrevligt att du ska köpa garn. Vad kan man tänka sig att det ska bli av detta då?

Kram

2 litentanta själver:

skriven

hihi, inte var det jag som shoppade loss på

garn inte, det var ju "vår" svampplockerska :-)

jag är väl tämligen värdelös på sånt där som

man gör m händerna, "handverk" kallas det väl?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: