förresten!

det där elbolaget jag hade lite problem med tidigare i veckan... glöm allt jag skrev, allt är förlåtet, fel kan alla göra och JA, jag blev väldigt bra kompenserad måste jag säga!!

har på mig ända till sista februari att få räkningen betald, givetvis helst innan årsskiftet men jag sa lite av hur saker o ting är o har varit på sistone, mycket som händer o begränsad koll själv... en underbar människa kom direkt med detta alternativ o hur mycket bättre kan det bli? för jag ska ju självklart betala min el, inget snack om nåt annat inte, men just nu.....just nu är det lite svårt att lova och då blir man alltid lika tacksam över att det faktiskt sitter en levande människa på andra sidan telefonsladden!

dagens HURRA o YIPPIE går alltså till dig på Umeå Energi, du som tog dig tid att lyssna och faktiskt hjälpte mig!!
1 Lindis:

skriven

Tänk att det finns sådana människor kvar idag.. Bra att det löste sig! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: