Du måste finnas!




kanske verkar jag som en sorgsen prick, kanske en tråkig en? jag vet inte om det är så sant, sant är däremot att livet inte alltid är så enkelt och att saker o ting som händer rör till det väldigt för oss människor.....  kände bara att jag ville dela av mig av en av de starkaste melodierna jag vet om, den betyder säkert olika för oss alla men just nu, för mig, har det sin alldeles speciella betydelse....

alla mina tankar går till er andra som oroar er för nära o kära, kanske kan ni få utlopp för allt som bubblar o trängs där inuti och kanske känns det bättre sen?

kärlek till alla er andra som behöver det, massor av kärlek!
1 Lindis:

skriven

Ja, den där låten är så himla fin, kramen om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: