auktionsdags

smiter i väg en kortis på auktion ska jag göra, blir nog jag o moder och "vän" som tar oss en titt  det sorgliga är ju att jag är både treolös och nog inte har råd att fynda nåt heller, men det är alltid lika kul att titta..... har varit med några gånger då det funnits saker som jag lätt kunde ha fått köpt, o billigt med... men att vifta m sin "paddel" o tjoa... inte min grej riktigt..
1 Lindis:

skriven

Nej, det är inte min grej heller, jag har bett någon annan att tjoa för mig då jag velat fyndat =)

Kramis!

2 litentanta:

skriven

oooo, det fanns mycket saker jag skulle ha viljat ha känner jag såhär efter...men lite så är det väl, när man inte har pengarna, då finns grejerna, o sen tvärtom..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: