1:a Advent o jag pratar m dottern !

såhär mogen är jag, dottern hon är ju bara 17 men en annan, 40 år o inge mer vett än det här, jag borde väl antagligen skämmas men det, det ids jag inte :-)  våra snack över msn brukar inte hålla särskilt hög nivå måste jag erkänna haha!

litentanta säger:
gomorr förresten!


dottern säger:

gomorr


litentanta säger:
annars då, allt bara bra?


dottern säger:

jag kommer hem på ett tag tror jag...

dottern säger:

älsk åkte nyss han ska jobba nån timma överitd


dottern säger:

måste duscha o så..


litentanta säger:

har fullt m tvätt hemma, sköljmedlet tog slut


litentanta säger:
men duschen funkar bara bra!


dottern säger:

har också en del tvätt..


litentanta säger:
ska köpa sköljmedel idag, men inte förräns efter lunch


dottern säger:
okej=)


litentanta säger:
har ni eldat nåt första adventsljus då?


litentanta säger:
o hängt upp stjärnor o sånt?


dottern säger:

nej.. men firat älsk namnsdag o våran 9månaders dag...


dottern säger:

eller firat o firat haha


myh' säger:

vi hann säga hej sen var han tvungen att åka


dottern säger:

men vi ville inte gå upp.. var vakna lägne


placerad vid datorn säger:
hur firade ni då då? eller vill jag inte veta kanske


dottern säger:

men HAHAH, sov typ


dottern säger:

vi har inte knullat


litentanta säger:
ni med? ja, ni är ju unga, nähä, inge knull där alltså , ska jag berätta hur vi firade första advent då?


myh' säger:

hahahaah... 

dottern säger:

ja va gjorde ni ?


litentanta säger:
det ska du SKITA i , vuxensaker var det


dottern säger:

HAHAHAAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: