Walking in Memphis

genom en massa tombabbel/sjungande i bilen, hamnade jag i just den här sången... fast jag velade mellan "-I´m walking in Dallas(?!), Texas(???) innan jag kom fram till just den här varianten, -Walking in Memphis  ( o alla intresserade kan ju vifta med högerhand om ni vill höra mer svammel hehe!)



så, nu är vi ivf hemma igen, maten var god, lite apelsinris som avslutning och sen hem
o invänta nyköpta Pepsins kallnande... livskvalité alltså!

(o nä, jag har inget sug alls efter att springa ut på krogen, inte jag inte..... det är ju bara stans värsta utekväll nånsin just annandagen och vad då träsmak i arslet efter den här julen o .........men näääääää, jag vill inte ut.....)

suck
1 myh:

skriven

om ett år går vi ut tillsammans ;)

2 litentanta:

skriven

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamen lillrompan!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: