Viva McDonald!

blev ju en dundertabbe av dem förra onsdagen, jag var i väg på akutshopping av mat och det slutade ju med att jag stod uppe på Iva m tre hamburgare för lite, men nu var vi där o "tog igen" det vi inte fick då.. (o ja, mitt samtal den dagen var väl aningens bitskt men herregud, svärfar jättesjuk o fullt m anhöriga som var hur hungriga som helst...)

fick 2 Big Mac menyer och har tydligen 2 kvar? men jag klagar inte, hamburgare är svingott o pengarna har ju visslat iväg de här dagarna, som alla jularna.... men nu ska vi äntligen sätta oss, särbon har ju kommit och sen väntar all paketinslagning, kan aldrig göra det i tid....men å andra sidan hade jag ju inte direkt köpt klart heller tidigare så....

smask smask


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: