vi kom visst inte ut..

men ibland tror jag att man rent vuxit fast i sin datastol alltså.... jag fastnar på blogg efter blogg och hittar så mycket bra skrivet, snyggt fotat och alla har så innehållsrika och aktiva liv att jag fastnar än mer i stoppningen ..... när blev det såhär, att man bara slutade vara liksom?

pratet går att vi tar en vilodag idag och spottar upp oss i morgon...o det ska vi tro på särbot? seriöst alltså , jag har knappt ens pratat i telefonen idag utan bara suttit och läst och kommenterat, konstaterat att guuuuuu vad alla gör så mycket, för att sen hoppa in på tv.nu för att kolla in vad vi kanske skulle kunna orka oss på att se på tv i kväll.....

gääääsp, tråkigare än satan är vad man är helt enkelt, kanske jag ska ringa o störa dottern lite kanske? de hetsar runt på stan och fixar o donar, alltid kan man störa lite granna ivf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: