Vad man kan hitta i sin särbos burk...hmmmm....

erkänner att jag är tämligen värdelös på att rota i hanses nya burk, hittar ingenstans som sagt var, men nu när jag tog mig ända till bilderna ska jag vara så taskig att jag ska lägga ut lite av hans "mening med livet"

 hehe, håll i er nu!!


börjar lite svagt med en väldigt bra"traktor".... men den är väl trasig oftast....
sen kan man ta i lite, lite mer o kanske hitta nåt bättre, större? misstänker att det är hans senaste "nyförvärv"....ja, vad säger man?!


men nä, bilderna är likasamma, ungefär, Telias uppkoppling är inte vad den lovar och ja...bilderna är ju som sagt var tämligen ointressanta ;-)

nu smiter vi iväg på bebiskoll, hoppas ni har det bra där ute!



1 Mia:

skriven

Förstår att du vill ha koll på underverken......de är ju så härliga..... tänk bara att få lukta på dem........... nu menar jag ju bebisen.......

2 litentanta:

skriven

hej vännen! :-)

det enda man får lukta på här är dock traktorerna o nån enstaka skoterånga ibland ;-)

lillbäsa sov sig igenom hela besöket och jag är nog lika glad för det, otroligt vad osäker man blir hur man ska "handskas" med de där småttingarna... vill ju inte göra fel...hihi




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: