Konstiga rubriker

Slog sönder bilen när fogden kom............va? stod han o slog sönder sin egen bil när kronofogden kom eller blev han så arg att han började slå sönder sin bil när fogden kom eller vad menar de egentligen?! (joooo, nu när jag läste vidare såg jag ju att han faktiskt slog sönder sin egen bil haha, trodde själv att han attackerade fogdens bil...mina egna fördomar mot löpsedlar o kassa rubriker..oops....)


Aktivister stoppade på väg till Salem, men kanske finns det några kvar som inte hittar till Salem? (ja, vi lägger till en länk precis under som visar VAR Salem är vet jag!!!)


Ferry: Prickfritt i andra skjutningen.......  Det gick bättre för skidskytten Björn Ferry i den andra skjutningen!?!(alltså prickfritt är väl att man är fri från prickar innebär väl att man inte prickat rätt...hihi)


Drick alkohol - slipp blodpropp (dö av skrumplever istället???)


Ny studie - kaffe kan ge mindre barn  (aha, då slipper jag de här 5 o 6-barnsfamiljerna till grannar i framtiden, prisa Caffe Latte-modet!!!)


äsch....satt bara o funderade över hur lite man verkar behöva kunna för att sitta o sätta rubriker numera, får bli hur fel som helst, det handlar om att sälja inte berätta....lite synd...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: