Så himla sugen..

blev bara så kissekatt-sugen .....
hittade några söta filmer på youtube som jag o alla andra pälsdjursallergiker kan sitta o njuta av......

 

o en till liten sömnig en...

 


ibland blir de elaka........

 

o ännu mer arga..




avslutar med nåt helt annat, men så sött att jag blir alldeles varm inuti...
vilken barnvakt han måste vara!!!

 
1 virpi:

skriven

Åh,det sista klippet ser ut som en olde english bulldog som vi har!söööta!!//Virpi

2 litentanta:

skriven

jättegulliga! o jag blev så ...fjollig? av att det ju var en gubbe som nattade dem, dubbelgulligt liksom, ja, som det där m pappor m barnvagn kanske ;-)



3 Anonym:

skriven

Jag är också kissekattsugen.. men jag har alma och det får räcka även fast grisar och katter kommer bra överens.. Har ju haft katter under hela min uppväxt och så när jag flyttade hit blev det ingen kisse och hade inte tänkt skaffa något djur heller och så får man iden om att skaffa sig en minigris haha kramen!

4 Lindis:

skriven

Mina uppgifter följde inte med, men nu är dem på plats, fast du känner väl inte sååå många som har minigrisar så du fattade det var jag hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: