Speltips!



var så länge sen jag var in på den här sidan och spelade men av en händelse hittade jag igen den nu när jag rotade bland mina mail, om du är snabb i tanken, VÄLDIGT, och gillar gratis frågesporter med tidspress, smit över dit o kolla vet jag!!

saker du kan räkna med - smärre hjärnblödning för här handlar det om hets! ökad allmän kunskap, fast det ju alltid är bra att vara en sån där "Messerschmitt" före ;-),  stoooora svårigheter att slita dig från sidan! parallellt med frågor ligger givetvis en ganska stressande musikslinga o hetsar på, blir så nostalgisk nu när jag kollar in den... mååååånga nätter har jag tillbringat svettig framför det här!

IQ - InternetQuiz

vad jag minns så kan man spela även om man inte registrerar sig, du kan inte vara med o tävla i toppen då men.... lita på mig, det är svårt nog att bara försöka hålla sig flytande ändå ;-)
1 Lindis:

skriven

Låter spännande, ska ta mig in titt där =) kram!

2 litentanta:

skriven

före ev sömntabletter, ett hett tips hihi! jag får

upp pulsen så in i norden själv o skulle jag ha nån

Propp i botten blir det bara ........ tomt haha!



kramen



3 gladulle:

skriven

Låter spännande:) själv har jag suttit och gjort IQ tester på förmiddan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: